DataFestak Hradec Králové
Třídenní festival o bohatství dat a o tom, jak je využívat nejen v podnikání, se uskuteční 27. - 29. listopadu 2015 na půdě Univerzity Hradec Králové. Partneři akce, společnosti Keboola, Česká spořitelna a FIM UHK, na něm pro nadšence připravili série přednášek, workshopů i takzvaný hackaton. To vše je určeno jak odborníkům, tak široké veřejnosti se zájmem o využití dat. Zajímá Vás víc? Přijďte se podívat taky. Organizátoři Datafestaku vás zasvětí do tajů digitálních dat. Vy možná vidíte kavárnu, obchodní dům, čerpací stanici nebo e‑shop; oni vidí samá data — nedostatečně prozkoumaná, nevytěžená, nepropojená a neporovnaná s jinými, a tedy ještě neobjevené souvislosti mezi nimi. Podrobné informace, včetně programu a možnosti registrace naleznete na www.datafestak.cz.
Čekají vás 3 tracky business, data analytics, DataGirls
Track Business: Od pátku od 9 ráno se rozjede série přednášek a workshopů pro business lidi. Jasné zaměření je na použitelnost dat v business a příběhy lidí, kteří data využívají a poradí vám jak na to.
Přijde mezi nás ZOOT, McPen a data pro jejich síť papírnictví, Pavel Vaněček z České spořitelny ukáže jak pracují s daty v marketingu a společně na příkladu jednoho z vás ukážeme, jak se to dá lehce udělat a naučíme vás to. Budete mít i možnost připravit si témata a dotazy, které poté mohou jednotlivé teamy data analytiků rozvíjet během vlastního hackathonu v sobotu a neděli. V pátek večer se pak zúčastníme zahájení hlavní části programu Data Hackathonu, a prezentace jednotlivých data setů a problémů. Nahlédnete pod pokličku magie dat.
Track Hackathon: V pátek večer začneme výkopem a prezentací data setů, problémů k nim a zároveň technologií na jejich zpracování. Po zkušenosti z minulého roku bereme pouze technologie a data sety, které si přivezou i svého "taťku". Člověka, který tomu data setu rozumí a dokáže vás do něj rychle nabootovat. To samé s technologiemi. Pojedeme klasicky do neděle po obědě, kdy bude prezentace. Ubytko na místě (klasika spacáky, karimatky), jídlo zajištěno.
Track DataGirls: V sobotu se pojede ve spolupráci s Czechitas i track pro holky co začínají s daty. Během dne se naučí jak přemýšlet o datech a vyzkouší si různé vhodné nástroje. V praktické části si postaví vlastní projekt marketingových kohort z dat o reklamních nákladech a datech o zákaznících (CRM).
Univerzita Hradec Králové
Tato akce již proběhla. Zatím není žádný další termín.